Strategiplan

a.    Underliggende punkter i stadig dialog mellom de to lands deltagere.
b.    Ønsker; muligheter, behov kartlegges og velges.
c.    Tidsrom for neste aktivitet settes
d.   Aktuelle deltagere verves og orienteres
e.    Logistikk klargjøres (som flybilletter, bussreiser og opphold)
f.     Mål, innhold og fokus bestemmes,
g.   Søknader og planer for finansiering klargjøres
h.   Konserter, seminar, pr, informasjon, notemateriale formidles
i.     Gjennomføring,
j.     Evaluering, rapportering

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>